W ostatnich latach zrealizowaliśmy wiele poważnych przedsięwzięć inwestycyjnych oraz
robót specjalistycznych:
WYBRANE REALIZACJE:
● Place i ciągi komunikacyjne z nawierzchnią asfaltobetonową (34 tys. m2) dla BTS
Dachkeramik w Kunicach k. Legnicy
● Place komunikacyjne z kostki polbrukowej (20 tys. m2) dla fabryki autobusów Volvo
we Wrocławiu
● Sieci sanitarne, kolektor tłoczny i przepompownię dla oczyszczalni ścieków w
Węglińcu
● Stację przeładunkową odpadów komunalnych w Bolesławcu
● Kanalizację sanitarną, deszczową, wody pitnej i przemysłowej oraz linie energetyczne,
drogi, chodniki i zieleń na budowie elektrociepłowni dla Polish Energy Partners w
Warszawie
● Uzbrojenie terenów, drogi, place i remonty obiektów przemysłowych Zakładów
Chemicznych „Wizów” SA w Bolesławcu
● Konstrukcje stalowe dla KGHM Polska Miedź SA
● Metalizację rur i płaszcza wymienników ciepła dla Huty Miedzi „Głogów”
● Metalizację konstrukcji mostowych dla PKP
● Konstrukcje stalowe pomostów na stawach osadowych w Bolesławcu i konstrukcji
kaskadowych estakad w Zakładach Chemicznych „Wizów” SA w Bolesławcu
● Wyciskanie tłoków i wykrawanie płytek hamulcowych dla Zakładów Mechanicznych
„LEGMET” w Legnicy z Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź SA.
● Budynki mieszkalne dla SM „KOŁO” w Warszawie
● Wykonawstwo w zakresie budowy Zakładu Produkcji Kwasu Fosforowego na terenie
Zakładów Chemicznych „WIZÓW” S.A. w Bolesławcu.
● Remont generalny kładki dla pieszych nad ul. Hutniczą w Lubinie
● Roboty remontowe przy modernizacji dworca PKP we Wrocławiu w zakresie naprawy
blachownic na podtorzu przy przejściach podziemnych , wymianów ciosów
kamiennych i odwodnienia podtorza.
● Realizacja zadania dla PKP Cargo S.A. polegającego na wykonaniu fundamentów
żelbetowych pod obrabiarki do naprawy półosi składów bez konieczności demontażu
podwozia wagonów w Legnicy, Krakowie i Zamościu.
● Remont mostu kolejowego nad rzeką Kwisą w Lubaniu Śląskim w zakresie naprawy
konstrukcji stalowej ( roboty spawalnicze, piaskowanie i malowanie ) i przyczółków
żelbetowych.
● Remont mostu kolejowego nad rzeką Skora w Chojnowie, naprawa i wzmocnienie konstrukcji nośnej czterech przęseł.
● Modernizacja mostu granicznego Zasieki-Forst w zakresie metalizacji nowych przęseł mostowych
● Remont wiaduktu kolejowego Zawady w Poznaniu – iniekcja, torkretowanie, wzmocnienie przęseł.